joi, 7 iunie 2012

Graficele traseului 16

Ca orice traseu introdus la cererea publicului, 16 a avut suişurile şi coborâşurile sale; la început a avut capăt de linie pe Bălcescu, în staţia Bloc Albatros fiindcă nu se putea intra în Piaţa Centrală (lucrările ISPA), şi abia după luni bune a putut întoarce acolo unde fusese programat iniţial. Din păcate, n-avea să se bucure de prea mult succes: alte lucrări de infrastructură urmau să blocheze drumul spre Trecere Bac (celălalt terminal al său) fapt ce a determinat suspendarea sa.
Datorită faptului că nu-şi justifica rentabilitatea, încheierea lucrărilor desfăşurate în dreptul Grădinii Botanice n-au marcat reintroducerea liniei 16. De multe ori am văzut midibuzele care rulau la acest traseu fără nici un pasager în staţiile din Centru, Agenţia C.F.R. sau C.E.C. Ţiglina II (pe tur) şi nici la Romtelecom sau TreiStar (pe retur). Excepţiile se înregistrau la orele de vârf, când mijloacele de transport păreau insuficiente pentru fluxul mare de călători, precum şi în zilele de week-end, când programul maşinilor era ceva mai lejer, iar mulţimea care călătorea pe Brăilei se orienta pentru câteva staţii la midibuzele traseului 16.
După cum precizam într-o postare anterioară, dorinţa publicului a fost respectată de regia noastră de transport local: traseul 16 a fost reactivat iar graficele acestuia sunt postate la ambele capete de linie:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu