joi, 28 iunie 2012

„Linia de atac” a DAB-urilor

Au mai rămas, în serviciul local, 13 din cele 20 de „galbene daneze” care au salvat în cea de-a doua jumătate a anilor 2000, transportul local din Galaţi...
Prezentul continuă să marcheze cu cinci DAB-uri: DWM şi DWO din primul lot, precum FPU, FPV şi FRD din cel de-al doilea. Pe lângă acestea, activitatea secundară suplinită de DWH şi DWP (primul lot) şi de FPW, FRA, FRC şi FRE (celălalt lot) a fost întregită, în ultimele zile, de două rarităţi: este vorba de DWJ şi de DWN, ambele folosite intens la cursele speciale.
DWN este una dintre maşinile care intenţionează – alături de DWM – să reziste cât mai mult în peisajul urban. Desigur, aici e vorba de interesul pe care titularii îl acordă mijloacelor de transport care îi slujesc: DWN continuă să se păstreze într-o condiţie tehnică excelentă, iar ca aspect... acesta a trecut printr-o cosmetizare minoră: geamurile laterale şi luneta fumurie au fost preluate de la colegii danezi casaţi (FPX, FPY respectiv FPZ). În ultimele două zile, acesta a devenit o prezenţă constantă pentru una dintre cele mai agitate linii din portofoliul deţinut de Transurb: 105. Deocamdată a apărut doar pe tura 1...
Fostul 2908 devine primul DAB din primul lot de achiziţie (seria 29xy) care beneficiază de geamuri fumurii. Este o măsură bună, îndreptată împotriva radiaţiilor ultraviolete ale verilor călduroase care scarmănă sănătatea călătorilor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu