vineri, 21 septembrie 2012

În depoul de pe Magistrală (partea II): KT-urile fac loc viitorului

În ultima vreme, activitatea din halele celor două depouri de tramvaie are, în prim-plan, pe recent-achiziţionatele olandeze. Din lotul de KT-uri, doar nouă vor continua s-aibă o evoluţie frecventă în circuitul urban. Altele nouă vor activa pe o singură tură şi se vor orienta mai mult spre supliniri precum şi spre deservirea traseelor speciale spre Combinat sau Bazinul Nou, dintre care trei (1325, 1328 şi 1336) vor fi retrase treptat, pentru conservare.  

1331 şi 1339 nu vor mai ieşi la locale; ele se află deja în conservare, alături de colegii 1320, 1330, 1335, 1337, 1338, 1343, 1345, 1349 şi 1350.
Să trecem la „sectorul” fotografii:
-1326, întâmpinare la porţile depoului:

-o mare parte dintre KT-uri au fost trase pe liniile nordice pentru a permite deplasarea ZGT-urilor între ateliere:


-1331 deja se odihneşte pe o secundară, alături de alţi veterani...

-1339 este încă activ pentru operaţiuni în depou; în primă fază l-am descoperit împingând căruciorul cu materiale după care, puţin mai târziu, a tras într-unul din ateliere:


-1329 şi 1334, două dintre norocoasele care vor fi păstrate în slujba călătorilor:


Şi... din respect pentru trecut, de dragul amintirilor... vă ofer un nou set foto cu 1332 şi 1340; mai precis, ceea ce a mai rămas din ele. Amintirile rămân amintiri iar fotografiile ne îndulcesc amara despărţire de bravii eroi care ne-au deservit urbea.







Viaţa merge însă mai departe... Şi nu rămân decât amintiri, sau, mai precis... încă un episod dintr-o lecţie clasică de transport local...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu