Epoca Isuzu a fost răspunsul R.A.T.U. pentru
concurenţa transportatorilor privaţi. Se întâmpla în anul 1998, când Primăria a
decis să “echipeze” societatea de transport local cu primul lot de 12 midibuze
dintre care 11 pentru serviciul public local şi unul de protocol.
Midibuzele au debutat pe traseul 102 pentru a
susţine titularele de atunci ale acestuia – adică troleibuzele articulate
DAC/ROCAR 117E/217E. A urmat 15-le şi
apoi… restul traseelor deţinute de R.A.T.U. Până în a doua jumătate a lui 2013,
ne-am bazat pe serviciile oferite de micuţele Isuzu, fie că ne-a plăcut sau nu.
Vă mai amintiţi de afişajele programate, de primele
perforatoare electronice, de regula aceea – preluată din ţările civilizate –
prin care eram obligaţi să ne urcăm pe la uşa din faţă, să perforăm sau să
cumpărăm bilet şi să coborăm pe la uşa din spate? Vă mai amintiţi de scaunele
îmburetate, de îngrămădeala de la orele de vârf?!
Poate că Isuzu n-a fost soluţia optimă pentru
necesităţile noastre în ceea ce ar fi trebuit să reprezinte un transport
civilizat. Poate că nu le-am dat noi, călătorii, feed-back-ul dorit. Dar cert
este că inimile lor au fost puternice, ambiţioase şi şi-au dat toată silinţa
pentru a ne purta spre destinaţiile dorite.
Anul 1998… şi al doilea lot de Isuzu-uri
aflate pe prima pistă a Autobazei 1, aşteptând să deservească pasagerii urbei
noastre:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu