marți, 3 iulie 2012

Încă şase pentru Galaţi!

Astăzi, în interiorul depoului de pe Magistrala C.S.G. a fost descărcat cel din urmă lot de tramvaie Duewag ZGT 6, format din 6 bijuterii – pe care le amintesc în ordinea descărcării: ex-RET 818, 828, 815, 820, 830 şi 823.
Domnul inginer Herepean m-a invitat din nou pentru a asista şi implicit a imortaliza acest eveniment; din păcate, am ratat „introducerea”; eram prins cu alte treburi prin oraş dar asta nu m-a împiedicat să-mi fac timp pentru pasiunea mea: prin urmare, m-am înfăţişat alături de oamenii pe care îi respect şi-i apreciez pentru dedicaţia şi profesionalismul lor în cel mai scurt timp cu putinţă.
„La faţa locului” aveam să-l surprind pe fostul activist olandez 828 în cursul descărcării...




A urmat 815...


Şi mai apoi 820:




Desfăşurarea evenimentelor l-a implicat pe 830...



... şi pe 823:



Mă bucur că azi am asistat – încă odată – la o echipă minunată, aflată în slujba urbei noastre, o echipă guvernată cu responsabilitate şi eficienţă! Experienţa vorbeşte de la sine – domnii ingineri Paraschiv şi Herepean s-au aflat în toiul acestei acţiuni şi au avut grijă ca evenimentele să se desfăşoare prompt şi în deplină siguranţă!
Personalul depoului de tramvaie de pe „Magistrală” a dat din nou dovadă de promptitudine şi profesionalism. A fost, ceea ce în poveşti s-ar numi „echipa fantastică”!




Există oameni dedicaţi meseriei lor, există oameni care pun suflet şi-şi respectă indeletnicirea...!
CINSTE LOR!
Prezentarea video a celui de-al doilea lot de tramvaie ZGT6 descărcat la depoul de tramvaie de pe Magistrală este aici: http://www.youtube.com/watch?v=j-gaZOtLoPU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu