Timp de mai bine de trei decenii, transportul local cu tramvaiul a însemnat două mărci clasice pe care personalul de întreţinere/reparaţii al celor două depouri din oraş a ajuns să le cunoască mai bine decât propriul apartament... Tipurile de care vorbesc sunt Tatra şi Timiş 2.
Din respect pentru ceea ce a marcat unul dintre episoadele „comuniste” din istoria transportului nostru local, am decis să atribui, în pagina din acest blog destinată tramvaielor, două... momente de istorie.
Fotografiile nu-mi aparţin; ele au fost realizate de „veterani în domeniu”, români şi străini care au răspuns la... „chemarea unei pasiuni”.
Îmi doresc să completez această pagină din istoria transportului local electric cu ajutorul tuturor celor dornici să vadă „reunite”, într-o singură prezentare toate „bijuteriile” care au alergat, în trecut, pe liniile oraşului nostru. Iată ce-am strâns până acum pe una dintre paginile acestui blog... http://transportlocalgalati.blogspot.ro/p/tramvaiele-tatra-kt-4d-din-galati.html
Ar fi frumos să realizăm o „gestiune foto” completă pentru ceea ce... „a fost cândva”; să dezvelim tainele trecutului într-o prezentare captivantă pentru orice persoană interesată de tramvaie; un capitol care cândva, a caracterizat o generaţie, un capitol de care continuăm să vorbim ori de câte ori vine vorba despre transportul electric din oraşul Galaţi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu