Prezentari mijloace de transport si diverse filmari efectuate din cabinele acestora

Loading...

Autobuzele Rocar U 312 B / Rocar 412 (DeSimon)

Lotul lui PNY


Este primul lot de Rocar-uri U 312 B care a venit la Galaţi în 1995 şi a stat la baza înfiinţării traseului 10 (Micro 19 – Grădina Publică). Singurul autobuz din acest grup pe care nu am apucat să-l fotografiez este SHR, casat în 2007. 

PNY – achiziţionat în 1995, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)




SHO – achiziţionat în 1995, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)





SHP – achiziţionat în 1995, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)




SHS – achiziţionat în 1995, casat în 2008





Lotul lui YUD



Primele două Rocar-uri U 312 B care au sosit în anul 1996 la Galaţi sunt YUD şi YUE.
YUD – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)




YUE – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)




Lotul lui BWV
Încă două Rocar-uri...
BWV – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)





BWW – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)











Lotul lui CHE

CHE – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)



CHF – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)




CHG – achiziţionat în 1996, casat în 2009









Lotul lui EFO
Două maşini, sosite tot în 1996... EFP a fost casat unsprezece ani mai târziu şi nu am reuşit să-l fotografiez.
EFO – achiziţionat în 1996, casat în 2010






Lotul lui GGE
Format din patru membri care au venit la Galaţi tot în 1996. De fapt, acel an a fost considerat – pe bună dreptate – cel al Rocar-urilor U 312 B.
GGE – achiziţionat în 1996, casat în 2010







GGF – achiziţionat în 1996, casat în 2008




GGG – achiziţionat în 1996, casat în 2010






GGI – achiziţionat în 1996, casat în 2009





ROCAR DeSimon – ROCAR 412

Şi iată că italienii au colaborat, în a doua jumătate a anilor 90, cu uzinele ROCAR... ce-a ieşit?! Un produs... superior „imaginaţiei patriotice”. Deh, „angrenajul” vestic avea, din nou, un cuvânt fundamental de spus (şi implementat!).
Capitala s-a lăcomit... Galaţiul nu! Am optat pentru două exemplare care să introducă o formă scurtă a unui traseu „cu vechime locală”: 11.
Cele două bijuterii „DeSimon” au fost încredinţate unor şoferi pasionaţi şi totodată vrednici de a le păstra în circuitul urban...
Au trecut ani de la acea achiziţie... Poate ne-a lipsit curajul sau... interesul! Experienţa vorbeşte de la sine!
PNO are probleme cu motorul... din cauza unui şofer neexperimentat. Nu-i bai, va reveni în curând, în circuitul local. PNN este activ, atât la locale cât şi la Convenţii...

PNN :



PNO :