joi, 21 noiembrie 2013

Modernizarea stațiilor destinate mijloacelor de transport în comun


Am observat, în ultimele săptămâni, amplasarea succesivă a unor copertine realizate din schelet metalic și prevăzute cu geamuri în stațiile destinate mijloacelor de transport în comun de pe strada Traian și de pe DN 26. Cu alte cuvinte, opririle de pe ruta lui 35 au fost… amenajate.

Îmi vine greu să mă pronunț dacă Primăria a făcut un pas înainte sau doar a bătut step-ul cu aceste construcții: acestea par mult mai simple decât cele care le-am avut până acum, au băncuțe mai rezistente dar nu sunt iluminate iar ploaia, vântul și ninsoarea pot surprinde din toate direcțiile pe cei care așteaptă mijloacele de transport în comun.

Mă așteptam la un proiect… “mai cu viziune” dar, din păcate, principiile urmate și totodată susținute de legile în vigoare se păstrează în defavoarea beneficiarilor.
Iată una dintre stațiile recent modernizate (cea de pe retur, de la “Baia Comunală”):


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu