Finalizarea
lucrărilor de infrastructură de pe segmentul din strada Traian cuprins între intersecţiile
cu Tecuci şi Eroilor a marcat revenirea “motorizatelor” în terminalul din
dreptul Pieţei Centrale.
Din punct de
vedere al aspectului, exceptând piatra cubică înlocuită cu asfalt, nu s-a
schimbat nimic, semn că interesul financiar l-a dominat net pe cel public. Ar
fi fost util o încadrare corespunzătoare – măcar un marcaj cu vopsea – care să
delimiteze calea de rulare/staţionare a mijloacelor de transport local, a
microbuzelor private precum şi a taxi-urilor; ar fi fost o posibilitate de a evita
brambureala. Stâlpii care încadrau liniile de tramvai n-au mai fost montaţi…
Practic, terminalul din Piaţa Centrală se prezintă ca un “platou neted,
descoperit şi totodată generator de haos pe timpul zilei”.
Partea pozitivă este că – în ciuda lipsei de
logică şi interes a celor aflaţi la conducerea urbei – “motorizatele” regiei de
transport local asigură din nou legătura directă între Piaţă şi principalele
cartiere. Tramvaiele se lasă aşteptate; traseul 7 este, în continuare, în grija
autobuzelor, 8 rămâne înlocuit cu 8b (deservit tot de autobuze) iar 44 tot
speră reactivarea. Deşi a trecut ceva timp de la finalizarea lucrărilor, noile
linii de tramvai trebuiesc curăţate de surplusul de asfalt iar reţeaua de
alimentare nu a fost încă montată. Din câte am înţeles, problemele vor fi
rezolvate în cursul aceastei toamne.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu