sâmbătă, 8 octombrie 2016

Pe ploaie, cu PIW

Este prima şedinţă foto din rândul DAF-urilor SB 200… Deschizător este PIWex-Arriva 6281, unul dintre fruntaşii celui de-al doilea lot recent achiziţionat şi totodată pregătit corespunzător de societatea noastră de transport local.

PIW marchează o prezenţă constantă în regimul urban şi – ca şi colegii săi de generaţie – îşi păstrează atât aspectul îngrijit cât şi condiţia tehnică ireproşabilă.

Exteriorul: câteva cicatrici minore…







Salonul: elegant, confortabil, cu trape şi geamuri cu deschidere laterală pentru sezonul estival şi sistem de încălzire activ – atât pentru conducătorul auto cât şi pentru călători – în ceea ce priveşte sezonul rece;




















Cabina: simplă, curată şi dotată corespunzător








3 comentarii:

  1. Stiti care sunt indicativele ultimelor Commander-uri?eu am vazut doar 14 si am inteles ca au mai venit 15

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numerele de parc ale Wright-urilor Commander din lotul 2 sunt:
      PHW,PHX,PHY,PIE,PIH,PIJ,PIL,PIO,PIP,PIU,PIV,PIW,PIX,PIY,PJA

      Ștergere
  2. Eu pe PIY nu l-am vazut niciodata la traseu,de aceea am intrebat.Multumesc de raspuns!

    RăspundețiȘtergere