duminică, 21 aprilie 2013

Un invitat surpriză la şedinţa foto: Tatra 1310!

După 1306 - cel mai ambiţios şi mai utilizat „bondar” de pe plaiurile gălăţene - a venit rândul unui alt coleg de-al său să strălucească în obiectiv: 1310.
Pentru început, să ni-l amintim în perioada sa de glorie:
-anul 2006: 59 şi 399 – foto Marcus Lehmann:

-anul 2007: 0085 şi 0134 – foto Ştefan Puşcaşu:

-anul 2008: 1310 şi 1273 – foto Terry Lawson:

Spre sfârşitul anilor 2000, majoritatea Tatrelor T4 achiziţionate din Dresda au fost trecute în conservare în depoul de tramvaie de pe Magistrala C.S.G. Trebuie menţionat faptul că patru dintre acestea, care aveau remorci (B4D), au fost intens folosite pentru cursele convenţie spre/dinspre C.S.G. sau S.N.G.
1310 a fost unul dintre cei patru „bondari” dotaţi cu remorci. La scurt timp după retragerea sa din circulaţie, remorca i-a fost trimisă într-una din halele depoului din Bariera Traian, unde se află şi astăzi, desigur, în conservare, alături de suratele sale precum şi de surorile mai vârstnice, de tip Duewag B4...
În prezent, 1310 se odihneşte pe una dintre liniile de staţionare de la intrarea în depou şi-şi aşteaptă binemeritata pensionare înconjurat de o parte dintre ceilalţi eroi ai generaţiei sale: au servit Dresda, au servit Galaţiul şi au lăsat momente plăcute în sufletele celor care au ştiut şi ştiu să-i aprecieze: călători, persoane pasionate de transportul electric şi nu în ultimul rând, echipele de profesionişti ai domnului inginer Culiţă Paraschiv care i-au cunoscut şi i-au întreţinut cum au ştiut mai bine!
Doar amintirile rămân atunci când tragi linia pentru socoteala cea din urmă. Aşadar... iată prezentarea Tatrei 1310:
-exteriorul:









-salonul:














-cabina:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu