marți, 10 februarie 2015

O nouă speranță pentru Tatrele KT-4D

Noua organizare a transportului în comun propusă pentru aprobare începând cu luna mai a acestui an implică - în ceea ce privește activitatea tramvaielor – reactivarea unor Tatre KT-4D.
Factorii care au determinat această decizie sunt:
-noi frecvențe pentru mijloacele de transport ale Transurb-ului, care ar trebui să acopere activitatea microbuzelor private;
-revenirea la unele traseele afectate de lucrările de infrastructură;
-organizarea și gestionarea eficientă a rutelor.
În urma unei analize minuțioase realizate de conducerea regiei noastre de transport local s-a stabilit ca la începutul lunii mai să fie pregătite de serviciu, pe lângă ZGT-urile 4/6, un număr de 15 tramvaie Tatra KT-4D. Se intenționează ca, în primă fază, acestea să se (re)acomodeze cu circuitul de transport local efectuând linia 1 după care, odată cu finalizarea lucrărilor de infrastructură din intersecția străzilor Traian cu Basarabiei, să fie repartizate la traseele 5 și 42.
În ceea ce privește activitatea desfășurată în cele două depouri… sunt momente de nostalgie presărate peste multe ore de muncă: pe lângă menținerea sigură și eficientă a Duewag-urilor ZGT 4/6 se trece la pregătirea corespunzătoare a veteranelor KT care ne-au slujit pentru aproape cincisprezece ani…
Se lucrează contra cronometru. Este o nouă provocare pentru domnul inginer Culiță Paraschiv, domnul inginer Dan Herepean precum și pentru echipajul dânșilor de profesioniști – cel care a mai rămas și care AR TREBUI COMPLETAT! Sunt însă convins că rezultatele vor fi excepționale, așa cum s-au înregistrat și până acum! Profesionalismul și pasiunea, alături de camarazii de muncă nasc lucruri frumoase. Și după zile de stres și trudă, nimic nu-i mai minunat decât să culegi rezultatele efortului depus, în echipă.
Alegerea “pensionarilor” s-a făcut funcție de condiția tehnică, aspect și număr de kilometri.
Funcționale erau…
-1334:
 
-1342:
 
… și 1346:
 
Acestora li s-a alăturat recent și 1322:
 
… iar 1344 și 1326 sunt în lucru:
 
Celelalte nouă tramvaie marchează o etapă mai dificilă – unele dintre ele au fost retrase recent din circulație, altele sunt pensionate de ani buni dar cu puțin ajutor pot străluci din nou și-și pot demonstra ambiția și eficiența!
-1321:
 
-1329:

 
-1333:
 
-1336:
 
-1339:
 
-1341:

 
-1343:

 
-1347:
 
-1349:
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu