Traseul 15 a
fost… “reactivat” la începutul de carieră al midibuzelor Isuzu – mai precis în
prima jumătate a anului 1999. Nu, nu este vorba de “15’le” din “epoca de aur”
care mergea din Micro 19 în Centru… Noul traseu 15 pleca din Piața Centrală,
ieșea pe strada Brăilei și cobora la Intfor. Turul se realiza pe strada Sf.
Spiridon iar returul, pe strada Prelungirea Traian. De atunci și până-n
prezent, ruta a suferit modificări. A existat, la un moment dat, pentru câteva
luni, o variantă “extinsă” care asigura legătura între Intfor și Metro, via
Piața Centrală…
Important
este că principalele capete de linie ale lui 15 au rămas cele stabilite de la
începutul lui 1999… Și chiar dacă, de a lungul timpului, ruta a fost extinsă pe
străzile Ana Ipătescu, Dogăriei și Eroilor iar terminalul din Piață a fost mutat
în apropierea farmaciei Ținc (soluție provizorie până la finalizarea lucrărilor
de infrastructură pe segmentul cuprins între Eroilor și Tecuci), ea a fost
mereu deservită de midibuze de mică și medie capacitate datorită fluxului redus.
Astăzi însă… am avut o excepție: un autobuz de mare capacitate – Berkhof-ul YMR (ex-Novio 1721)
– a deservit, pentru prima oară, acest itinerariu iar călătorii au fost
surprinși de o asemenea schimbare!
Iată-l pe YMR în terminalul de lângă Farmacia Ținc, gata
să plece într-o nouă cursă:
Nu mica mi-a fost uimirea cand l-am vazut ieri plecand de la Farmacia Tinc (Casa Colectilor) pe YMR la linia 15! Imi amintesc ca in urma cu ceva timp,la linia 15 a aparut un autobuz Maz insa numai pentu o singura tura.
RăspundețiȘtergere