duminică, 19 iunie 2016

Aţi semnalat, ne-am conformat

Una dintre problemele semnalate de călători este modul de afişare al traseelor. Într-adevăr, avem maşini care nu au afişaje digitale (midibuzele Guleryuz Cobra) şi maşini ale căror afişaje digitale funcţionează parţial. Sunt trei locaţii aferente pentru informarea călătorilor despre traseul efectuat de mijlocul de transport: cea de deasupra cabinei – zona frontală, cea din lateral, partea dreaptă, dintre primele două uşi de acces în salon şi cea din spatele salonului – zona posterioară.

În urma sesizărilor făcute de călători, s-a decis ca fiecare mijloc de transport să fie echipat cu câte trei indicatoare pentru locaţiile menţionate anterior. Indiferent dacă digitalele sunt sau nu funcţionale. S-a luat această decizie ţinându-se cont şi de:

-gradul de claritate al afişajelor digitale (unele sunt greu vizibile în anumite perioade ale zilei);
-metoda veche de informare (în format imprimat / laminat – eficientă pentru “acum”).

Afişajele digitale ale autobuzelor vor fi programate pentru a indica rutele corespunzătoare. Deja, unele dintre acestea “ştiu” să informeze călătorii despre numărul traseului deservit (Den Oudsten Bussen, Wright Commander, Berkhof SB 250). Se lucrează deja şi pentru afişarea terminalelor precum şi pentru repararea unor dispozitive.

S.C. Transurb S.A. Galaţi primeşte zilnic reclamaţii dar şi laude la adresa conducătorilor care “învârt prin oraş” autobuze, troleibuze sau tramvaie. E drept că reclamaţiile deţin supremaţia şi e normal să fie aşa fiindcă ele sunt cele care au mereu întâietate. Cu sprijinul şi susţinerea superiorilor din Primărie, societatea noastră de transport local îşi dă tot interesul pentru a-i mulţumi pe cei care apelează la serviciile sale.

Vă amintesc încă o dată, stimaţi călători, că atunci când doriţi să faceţi o reclamaţie sau poate să trimiteţi câteva rânduri de mulţumire vis-a-vis de activitatea prestată de conducătorii auto de la S.C. Transurb S.A. , să ne semnalaţi numărul maşinii precum şi traseul acesteia. Astfel, ne va veni mult mai uşor să vă răspundem şi implicit să rezolvăm propunerile/problemele dvs.

Aţi semnalat, ne-am conformat: iată două… dovezi:

-EKM:




-606 (GL-43-PMG):




3 comentarii:

  1. Cateva propuneri (pe care le-am intalnit in tari civilizare) care se pot implementa relativ usor si pot civiliza transportul in comun.
    - macar odata pe saptamana, mijloacele de transport sa fie spalate (asta include si exteriorul) - banuiesc ca exista o statie de spalare automata in autobaza;
    - oprirea in statii sa se faca numai la cerere: butonul STOP din autobuze sa functioneze, iar cei din statii sa faca cu mana soferului;
    - autobuzele sa aiba intodeauna prioritate de stanga la iesirea din statii;
    - soferii sa fie prezentabili - purtarea unei camase casual in locul tricourilor;

    Last Edit: Afisarea traseului pe hartie si lipirea lui pe geamuri strica aspectu mijlocului de transport in comun; Autobuzele arata ingrozitor, saracacioase...


    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru cei interesati oferim servicii de transport in franta tur retur de la adresa

    Transport persoane Franta

    RăspundețiȘtergere