Primele fire pentru reteaua de troleibuz au fost amplasate la Galati in anul 1988 astfel ca, un an mai tarziu, mai precis la data de 20 august 1989, se efectuau primele probe cu primele 7 troleibuze articulate la traseul 101 (Micro 19 – Parc C.F.R.). Traseul a fost inaugurat la data de 23 august 1989. In acea perioada nu exista insa retea de alimentare intinsa intre terminale si Autobaza 1, astfel ca troleibuzele erau stationate pe timpul noptii si in zilele in care nu ieseau la traseu in terminalul din Micro 19 respectiv in parcarea din dreptul Salii Sporturilor (in spate la Mc Donalds) cu iesire la strada Brailei. Reteaua de legatura pentru accesul in autobaza avea sa fie montata 3 ani mai tarziu de la inaugurarea lui 101, odata cu extinderea traseelor de troleibuz spre Parcul C.F.R.
Saptamana trecuta, din cauza lucrarilor de infrastructura desfasurate la intersectiile strazilor Basarabiei cu Domneasca, accesul troleibuzelor spre/dinspre autobaza a fost suspendat pe perioada week-end-ului. Troleibuzele au deservit, ca-n vremurile de odinioara, traseele 101 si 103 iar pe timpul noptii au fost garate, pazite si semnalizate corespunzator pe strada Brailei, intre statia “C.E.C. Tiglina II” si sediul Politiei Municipiului Galati.
Foto:
-de “ieri” si..
Troleibuzele Solaris nu au motoare electrice/pe baterii pentru a merge autonom? Sau nu puteau fi tractate la garaj?
RăspundețiȘtergere