duminică, 27 martie 2011

Excepţii la 31

Maşina titulară de la traseul 31 (Micro 19 – Barboşi) lasă loc şi altor colegi atunci când şoferii care lucrează pe aceasta şi-au îndeplinit pontajul (cel lunar, fireşte). 31 este considerată, din punctul de vedere al şoferilor, linia pe care se pot recupera „ture”, prin urmare, în zilele în care titularul şade în garaj sau activează la alte trasee (9, 17 şi 26 sunt opţiunile secundare), legătura dintre Micro 19 şi Barboşi este asigurată de o gamă variată de maşini de capacitate mare şi medie. Cel mai des sunt utilizate DAF-urile, urmează DAB-urile şi MAZ-urile (din rândul „maşinilor mari”) precum şi Cobrele (dintre cele de talie medie).
Midibuzele de capacitate mică sunt apariţii rare la traseele cu flux mare de călători (31 este un astfel de traseu). Astăzi am avut un astfel de caz; midibuzul XDO (unul dintre veteranii parcului) a obţinut acest traseu (pentru tura 2). Maşina s-a descurcat bine având în vedere fluxul scăzut de călători din această după-amiază; vreme capricioasă şi sfârşit de week-end, combinaţia perfectă pentru a permite unui Isuzu să viziteze de câteva ori cartierul Barboşi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu