sâmbătă, 5 martie 2011

Ştiu ce ai făcut... astă iarnă

Trei luni de îngheţ, trei luni de creaţie... Anotimpul pe care l-am îndrăgit şi-l voi îndrăgi mereu. De ce să nu recunoaştem că iarna are farmecul ei chiar dacă, la o primă analiză, ne-a creat destule probleme. Asta e, am aşteptat înfofoliţi în staţii, ne-am îngrămădit în mijloacele de transport şi am suportat respiraţia puturoasă a celui de lângă noi sau lovitura involuntară a unui călător luat pe nepregătite de manevrele şoferului. Am strâns din dinţi şi am aşteptat să ajungem la destinaţie...
Nici prietenii mei n-au dus-o mai bine... Derapaje, ambuteiaje, întârzieri şi nervi vărsaţi asupra lor din toate direcţiile... Dar asta nu i-a împiedicat să-şi facă meseria şi să aprecieze totodată farmecul iernii! Când eşti nouă ore pe drumuri şi trebuie să stai atent atât la „desfăşurarea ostilităţilor din faţa ta” cât şi-n cele trei oglinzi, o briză de aer rece e mai presus de o cafea!
Să ne amintim de iarna care stă s-apună, să ne amintim de drumurile acelea dificile, când experienţa fiecărui şofer îşi spune cuvântul! Să ne amintim...
1.Midibuzele:










2.Autobuzele




















3.Troleibuzele:







4.Tramvaiele:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu