joi, 7 aprilie 2011

Cursele Convenţie: când Transurb-ul bate Atlas-ul

De la începutul acestui an, o mare parte din autobuzele Atlas-ului au dispărut (mai precis au fost casate). Desigur, e vorba de DAC-urile vechi (dacă vă vine să credeţi, existau maşini fabricate la începutul anilor 80 care au fost casate în 2009 respectiv 2010!) dintre care, în cursul acestui an, am mai observat unul singur (GL-01-RUE), model 1993. În prezent, Galaţiul mai păstrează două amintiri „model 112”: Rocar-ul Transurb-ului, utilizat ca depanare (TZG) precum şi Rocar-ul de care am vorbit anterior, aparţinând Atlas-ului. Nu ştiu dacă această firmă mai are vre-un alt 112 cu care să efectueze Curse Convenţie spre C.S.G.; până acum n-am mai observat nici un alt autobuz autohton din „vechea gardă”.
Transurb-ul a mai câştigat o treaptă spre rentabilizare cu autobuzele DAF; peste 60% din maşinile care transportă muncitorii la combinat sunt DAF-uri care, deşi au fost fabricate în 2000 – 2001, au bătut la confort şi rapiditate pensionarii fostei Rocar. Poate c-ar trebui să menţionăm că ultimele Rocar-uri ale Atlas-ului au venit în 1996 şi n-au fost utilizate excesiv (Atlas-ul face curse convenţie de câteva ori pe zi, pe când regiile autonome de transport îşi „forjează” maşinile la peste zece ore de activitate).
Singurele maşini cu care Atlas-ul mai transportă angajaţii C.S.G.-ului sunt cele marca Scania şi... excepţia RUE. În rest, Transurb-ul deţine supremaţia.
În fotografiile de mai jos, al doilea Rocar al Galaţi-ului: RUE – surprins  în această seară pe strada Frunzei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu