joi, 21 aprilie 2011

Eşec în miezul zilei

Conducerea Transurb-ului a introdus, cu ceva timp în urmă, o facilitate pentru călători: achiziţionarea biletelor de la şofer, la preţul de 2 lei. OK, am mai scris despre asta... Dar iată că apar şi situaţii nefavorabile care ar putea deveni total nefericite pentru călători în caz de control: ce se întâmplă dacă te urci în autobuz, într-o staţie în care nu există punct de distribuţie a biletelor şi înmânezi o bancnotă de 10 lei şoferului, pentru a-ţi oferi un bilet?! Vă zic eu: riscaţi amendă!
O să izbucniţi, la adăpostul corectitudinii, „cum naiba să plătesc pentru ceva injust?!”... Iar eu am să vă relatez despre un caz pe care îl voi rezuma în câteva fraze:  seară, în jurul orelor 20; o femeie se urcă în staţia „de la Judeţean” şi întinde o bancnotă de 10 şoferului pentru a primi bilet. Rahat, „stăpânul volanului” n-are alde Iorga şi Enescu... Aşadar, banul revine la posesor iar riscul e suporat atât de cel care a avut intenţia cât şi de cel care nu i-a putut-o onora. Am asistat, zilele trecute, la o astfel de... nesincronizare; dacă se urcă vre-un chefliu care vrea să-şi achite călătoria c-o bancnotă... eminesciană?! Cine va ţine cont de intenţia sa?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu