Prezentari mijloace de transport si diverse filmari efectuate din cabinele acestora

Loading...

sâmbătă, 29 septembrie 2012

Şedinţa foto de astăzi: Prestij-ul MRM

Primele midibuze motorizate de Mitsubishi care au suferit probleme tehnice severe au fost MAO, MIE, MIJ şi MRM – după opt ani de serviciu zbuciumat la cele mai aglomerate trasee ale urbei noastre. Debutul le-a adus în faţa concurenţei private, deservit de microbuze c-o capacitate de transport mult mai redusă dar... „forţată la maxim” (aventura celor 42 de persoane într-o „conservă” privată de 16+1 a intrat în legendă precum şi multe alte „rezultate” apropiate!).
În acele condiţii era şi firesc ca o parte din midibuzele Transurb-ului să cedeze; marea degringoladă urbană a forţat pedala de acceleraţie a regiei noastre de transport.
MRM a fost unul dintre primele căzute la datorie. I-a cedat motorul şi a stat luni bune în parcul Autobazei 1 şi mai apoi în atelierele acesteia, alături de-un alt erou local: colegul MIJ, achiziţionat cu aproximativ patru luni înaintea sa.
A trecut mult timp până la refacerea lor; de la comanda de piese şi până în stadiul final... Deh, birocraţia!
Cert este că la sfârşitul lunii iunie a anului 2010, MRM a revenit la locale la traseul 22.
Au trecut mai bine de doi ani de atunci iar acest Prestij continuă să se menţină într-o condiţie bună, atât din punct de vedere tehnic cât şi în ceea ce priveşte confortul călătorilor.
De când a revenit în circuitul de transport local şi până acum am avut ocazia să călătoresc de câteva ori cu el; însă abia azi s-a ivit ocazia unei şedinţe foto; după doi ani de activitate intensă marcate de pregătirile necesare pentru R.K.-uri, iată cum se prezintă MRM:
-exteriorul: - aspect curat, sistem de iluminare şi agabaritic active integral:



-salonul: întreţinut corespunzător, izolaţie excepţională, sistem de iluminare superioară activ integral, sistem de iluminare pentru acces la uşi activ integral. Sistemul de încălzire al salonului pe bază de aeroterme este funcţional, aerisirile laterale precum şi trapele din plafon sunt, de asemenea, funcţionale.








-cabina: clasică dar îngrijită:





În prezent, o călătorie cu Prestij-ul MRM este o plăcere; unul dintre titularii săi, deşi tânăr, dă clasă multor „piloţi” veterani ai Autobazei 1! Respectul faţă de călători precum şi modul fluent de a dirija un mijloc de transport între terminale sunt două trăsături demne de notat în evoluţia oricărui şofer profesionist!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu