vineri, 10 ianuarie 2014

Primele pensionări din rândul Prestij-urilor

Epoca Isuzu a început în 1998 și s-a încheiat în cursul anului trecut. Primul midibuz din această generație care a fost casat se numea EEM iar ultimul, YRD.
De anul trecut a început și casarea “colegelor de categorie” ale Isuzu-urilor: Prestij-urile TEM SA. Primul care a fost retras din circulație a fost MAW



 
Au urmat apoi MRP și MRR





 
 

 
Cel de-al patrulea candidat se numește MAO:

 
Prestij-urile ne-au slujit urbea timp de mai bine de-un deceniu. Au avut, ca și Isuzu-urile, un debut furtunos la cel mai aglomerat traseu local, 102, ca un răspuns al societății noastre de transport local la activitatea firmelor de transport privat.
Analizând trecutul Prestij-urilor putem spune c-au fost mașini rezistente și totodată fiabile, mașini care au făcut față cu brio până și celor mai dificile condiții de transport.
Se spune că în viitorul apropiat vor mai rămâne câteva reprezentante ale acestei generații, care să asigure traseele cu flux scăzut de călători – 15, 16 și 25 – precum și transportul personalului spre/dinspre autobază. Rămâne să vedem care vor fi norocoasele…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu