Continui şedinţele foto ale DAF-urilor Jonckheer SB250
cu fostul GVB 206, rebotezat EHA
în circuitul de transport gălăţean.
Invitatul prezentării are o activitate aproape zilnică
în serviciul călătorilor şi totodată se păstrează în condiţii excepţionale,
atât din punct de vedere tehnic cât şi estetic; EHA a semnalat până acum doar
probleme minore personalului ce activează în Autobaza 1, probleme ce nu au
necesitat “medical”. Exteriorul arată impecabil, fără cicatrici, cu sistemele
de iluminare active integral iar salonul şi-a păstrat toate elementele pe care
le-a primit pe liniile de asamblare: banchete, bare de susţinere, curele…
Sistemul de încălzire este funcţional iar acţionarea uşilor de acces este
sincronizată corespunzător.
Consider că
viaţa unui mijloc de transport depinde foarte mult de titularii pe care îi are;
sunt profesionişti cărora le pasă şi profesionişti cărora… le pasă mai puţin de
maşina pe care îşi desfăşoară serviciul. În această privinţă, EHA este una dintre norocoasele preţuite
şi totodată îngrijite de cei care o conduc şi care ştiu totodată să păstreze o
relaţie corectă, politicoasă cu călătorii.
Traficul pe străzile din Galaţi se dovedeşte zilnic a
fi un infern de greşeli, teribilisme şi idioţii dar EHA, datorită priceperii
conducătorilor săi, ştie să se ferească de provocări inutile şi astfel,
continuă să-şi transporte călătorii în condiţii sigure, la destinaţie.
Şedinţa foto s-a desfăşurat în cursul pauzei pentru o
cursă specială, pe platoul Casei de Cultură a Sindicatelor:
-exteriorul:
-salonul:
-cabina:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu