Prima zi de primavara calendaristica a acestui an lasa orasul Galati fara transportul public local asigurat de tramvaie.
Pe 6 februarie au demarat lucrarile de modernizare ce vizeaza tronsonul format din strazile Siderurgistilor - 1 Decembrie 1918. Initial, s-a blocat sensul de deplasare dinspre Inelul de Rocada spre Piata Energiei, tramvaiele ce asigurau traseele 7 (Micro 19 - Piata Centrala) si 39 (Micro 19 - Cimitir Israelit) nu au mai putut iesi la datorie si au fost inlocuite cu autobuze. De mentionat faptul ca circulatia autovehiculelor pe tronsonul mentionat anterior se desfasoara in ambele directii, marcate corespunzator pe sensul de deplasare dintre Piata Energiei si Inelul de Rocada,
De la 1 martie, un alt tronson a fost vizat de lucrarile de infrastructura, tronson format din bulevardul Traian Vuia - strada Henri Coanda - bulevardul George Cosbuc. Demararea acestei lucrari a trimis - pentru o perioada de cel putin 1 an si 8 luni - tramvaiele societatii de transport public local in... C.F.S.
Mentionez ca de la 6 februarie si pana la 1 martie, singurul traseu de tramvai activ a fost 44 (Comat - Piata Centrala).
Autobuzele au preluat si sarcinile tramvaielor din mediul de transport public local. Astfel:
-traseul 39 este asigurat de 6 autobuze;
-traseul 7 este asigurat de 1 autobuz;
-traseul 44 este asigurat de 1 autobuz.
Din punctul meu de vedere, nr de autobuze alocate pentru inlocuirea tramvaielor este mult prea mic, avand in vedere fluxul de calatori. Sper ca aceasta decizie sa fie corectata ulterior, functie de rezultatele culese din teren (in speranta ca exista o echipa care sa se ocupe de un astfel de sondaj).
Asteptand un... nou episod in circuitul de transport public local
6 ianuarie, nu 6 februarie și la traseul 7.si 44 sunt 2 autobuze nu unul!
RăspundețiȘtergereDe la 1 martie traseele 7 si 44 sunt deservite de 1 autobuz.As dori sa corectez altceva:44 a circulat pe itinerariul P-ta Centrala-Cimitir Israelit.
Ștergere