duminică, 23 februarie 2020

Amintiri cu KT-uri

Imi amintesc de liniile de... "portocalii" din curtea Sectiei Transport Electric ce se aflau in conservare si asteptau o noua sansa sa fie reparate pentru a transporta calatori. 1330, 1332, 1335, 1337, 1338, 1340, 1343, 1345, 1349 si 1350...   Dintre acestea, doar 1343 a mai beneficiat de o a doua sansa. De 1338 si 1345 ne amintim din fotografiile realizate in vara anului 2008: 






Inainte ca Transurb S.A. sa devina unic prestator de servicii de transport public local in orasul Galati, s-a efectuat un plan de analiza privitor la traseele de tramvai necesare precum si la numarul de capacitati (tramvaie) ce ar trebui sa acopere acele trasee. Si astfel, peste unele KT-uri a mai stralucit o raza de soare... Fac aici o paranteza si FELICIT pe dl. ing. Culita Paraschiv pentru profesionalismul de care a dat si da mereu dovada: tramvaiele ce au revenit in anul 2016 la trasee au fost reparate, revopsite si verificate temeinic inainte de a servi din nou in serviciul calatorilor. In lista de tramvaie ce urmau sa revina in circuitul de transport galatean se aflau doua de mult retrase: 1343 si 1349. Ambele o provocare majora pentru profesionistii Sectiei Transport Electric din cadrul Transurb S.A. 

Revenirea lui 1343 a fost un SUCCES! Mi-a placut mereu acel tramvai si m-am bucurat sa-l revad activ, aratand si ruland impecabil pe liniile ramase functionale din oras. 1349 nu a avut acelasi noroc - s-a anulat reconditionarea lui - desi SUNT CONVINS ca echipele de temerari ai domnului Culita Paraschiv l-ar fi facut sa straluceasca din nou. 

Mai jos, 1343 la capatul de linie de la Comat in anul 2017, la aproximativ 6 luni de la revenire:


Sursa acestor fotografii este: https://transphoto.org/ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu