Ce-ar fi fost daca edilii ar fi optat pentru pastrarea si modernizarea liniei de tramvai pentru terminalul din Gara C.F.R.?... Cu siguranta c-ar fi fost o solutie optima pentru transportul ecologic public local. Cu siguranta, cel putin trei linii, negandite, necalculate, neverificate de alesii locali.
E drept ca orasul Galati - din punct de vedere industrial - nu mai este ceea ce a fost cu 40 de ani in urma - si prin urmare, transportul public local a fost si este intr-o continua adaptare. "Linia spre Gara" a fost insa o pierdere nefericita dar adoptata insa de toti cei cu decizie dar fara viziune. Daca terminalul ar fi fost modernizat corespunzator si s-ar fi investit pe axa Str. Garii - Str. Mihai Bravu, am fi avut cel putin trei trasee care ar fi putut sprijini transportul public motorizat:
-36: Gara C.F.R. - Comat: traseul clasic ce inca beneficiaza de un flux insemnat de calatori;
-37: Gara C.F.R. - Micro 19: o varianta optima pentru un drum vechi;
-Gara C.F.R. - Liceul Nr. 9: eficient macar la orele de varf.
Daca, in prezent, nu se poate extinde o biata retea de troleibuz de la Parcul C.F.R. in Bariera Traian, degeaba ne gandim la o logica ecologica, de mult rapusa...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu