luni, 30 mai 2011

TZG, dublă solicitare

Astăzi, două maşini au cedat la trasee. Primul, MAZ-ul 603, în staţia din Ţiglina I (Bârlădeanu). Autobuzul a necesitat tractate, personalul care a venit cu Asistenţa Tehnică („abandonată” în capătul staţiei din Ţiglina II) a trebuit să-l ducă la autobază. Problema: s-a spart răcitorul de ulei. Lichidul a curs pe curele şi de aici... N-are rost să mai intru în detalii. 603 a primit răcitor nou şi a devenit funcţional.
În cursul serii, în Mazepa I, în preajma staţiei de la Agenţia de Voiaj, s-a „cufurit” şi DAB-ul FRC. Ultimul mohican din rândul Rocar-urilor 112 a fost din nou la datorie iar personalul de serviciu a reuşit de această dată să evite utilizarea „ştăngii” de tractare; FRC a plecat înainte, spre autobază iar TZG a mai întârziat la un... semafor. Se pare că probleme au fost de natură electrică.
Mai jos, fotografii pe care le-am realizat la primul incident:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu