marți, 7 mai 2013

Ni se dezvăluie şi MAV

Ocazie inedită astăzi de a realiza o şedinţă foto uneia dintre cele mai bune maşini din parcul Autobazei 1: midibuzul Prestij MAV. Şedinţa foto s-a desfăşurat în terminalul de la Metro, după o plăcută călătorie pe traseul 12.
A trecut ceva timp de când nu mai călătorisem cu MAV. Conducătorul auto care l-a dirijat astăzi a ştiut să-i scoată în evidenţă modul de funcţionare tehnic ireproşabil; e drept că acest midibuz a fost mereu strălucitor însă în ultima sa perioadă, strălucirea i s-a amplificat!
Aspectul exterior continuă să se prezinte îngrijit. Lui MAV nu-i place să iasă murdar la locale sau convenţii. Salonul a fost îmbunătăţit cu banchete confortabile, preluate de la autobuzele DAB retrase din circulaţie. Zonele treptelor de acces au fost curăţate de rugină şi vopsite în albastru. Spaţiul despărţitor dintre salon şi locaşul şoferului a fost îmbrăcat în mochete la care s-a adăugat şi o perdeluţă discretă. De asemenea, toate dispozitivele lui MAV sunt funcţionale: sistemul de căldură pe timp de iarnă, trapele şi aerisirile laterale pe timp de vară, indicatorul pentru ceas şi termometru, sistemul de iluminare al salonului precum şi cel aferent uşilor de acces pentru călători...
Nu-mi amintesc ca MAV să fi avut vreodată probleme majore, care să-l reţină din activitatea sa. Avem de-a face cu-n midibuz silitor, care a avut şi are şoferi titulari ce-l apreciază, îl întreţin şi-l îndrăgesc, precum şi o armată de mecanici iscusiţi, care să-l trateze corespunzător atunci când este nevoie.
-exteriorul:






-salonul:










-cabina:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu