luni, 30 decembrie 2013

Ce dorim de la noul an?

Odată cu trecerea timpului, unele lucruri evoluează, altele stagnează și se sting. Fiecare dintre noi, gălățenii, speră ca orașul în care trăim să se schimbe într-un mod eficient, constructiv și elegant. Cei care ne conduc urbea sunt cei care stabilesc deciziile finale. Unele dintre acestea ne-au încântat, cu altele n-am fost de acord…
Dacă ar fi să discutăm în mod onest, am recunoaște că o mare parte din ceea ce se “ridică în Galați” are înfluență politică, interes financiar de grup precum și un anumit grad de comoditate.   
Dragilor, mulți dintre noi nu suntem în măsura de a lua decizii finale asupra aspectelor pe care dorim să le vedem evoluate. Împreună însă, putem să îi determinăm pe cei care au dreptul legal de a lua aceste decizii să ne susțină cerințele.
Suntem la sfârșit de an… Și dată fiind tematica acestui blog, îndrăznesc să vă întreb: cum v-ați dori să arate transportul local în anul 2014?
Am să încep eu… Ceea ce îmi doresc – în ceea ce privește activitatea societății noastre de transport – de la cei care ne conduc și administrează urbea este:
-modernizarea și redeschiderea liniei de tramvai către Gara C.F.R.;
-refacerea viaductului către C.S.G. și înlocuirea liniei de tramvai către Poarta Est;
-extinderea rețelei de troleibuz cu un traseu electric între Piața Centrală și Vânători.
Într-un oraș tot mai sufocat de autoturisme, avem tot mai multă nevoie de un transport ecologic precum și de o strategie optimă pentru a-l încuraja și susține!
Iată, mi-e dor să le revăd active…
 




4 comentarii:

  1. Ce imi doresc de la anul 2014...
    1)Transport civilizat!
    2)Troleibuze pe Str.Traian in locul linilor de tramvai.
    3)Vehicule noi.
    4)Disparitia maxi-taxi-urilor.
    5)Extinderea transportului in mai multe zone ale orasului,in special transportul electric.
    6)Evenimente precum "Expozitia tramvaiului Galatean"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai fratica,de acord cu tine.. S-ar putea din cate am auzit de la Sergiu se vor aduce tramvaie PESA. Deocamdata sunt 6.. Ele se fac la licitatie

      Ștergere
    2. Nu conteaza ca-i Pesa,ca nu-i Pesa,important este ca transportul sa fie civilizat.Om trai si om vedea ce ne rezerva 2014.

      Ștergere