duminică, 22 decembrie 2013

Un nou week-end de expoziție…

Gazda noastră, Duewag-ul ZGT 1534, a fost din nou prezent la capătul de linie din Micro 19 pentru a susține și totodată oferi materiale noi în ceea ce privește evenimentul pe care l-am lansat în ziua de 1 Decembrie - și dezvoltat ulterior cu ajutorul prietenilor pasionați.
Iată, am ajuns la… penultimul episod. Am promis că în fiecare week-end vor fi nouătăți; și ne-am ținut de cuvânt: cea mai recentă surpriză a fost marcată de un set de “capturi” pe care eu le-am extras din două filmări realizate de Richard Lomas și promovate – ulterior – de Dave Spencer: tramvaiul gălățean în 1993 și în 1996.
Expoziția s-a bucurat, din nou, de succes; bunici, nepoți, adulți curioși, tineri și somități locale, dornice să completeze câteva episoade din istoria urbei noastre s-au prezentat în salonul lui 1534. Printre invitați - alaturi de prezența deosebită a domnului Costel Gheorghiu -  doresc să-i menționez pe Terry Lawson și soția dânsului, Daniela Lawson, doi prieteni vechi și speciali!
 













Un comentariu: