duminică, 15 decembrie 2013

Sâmbătă și duminică, din nou la expoziție!

Am bifat al treilea week-end dedicat expoziției tramvaiului gălățean, expoziție găzduită de Duewag-ul ZGT 1534, prezent și de această dată în terminalul de la Cinema Dacia.
Noutățile aduse în cadrul expoziției au fost cărțile poștale reprezentând tramvaiul gălățean din prima jumătate a secolului trecut (precum și două fotografii rare, mai de… actualitate), retușate cu multă răbdare și pricepere de domnul Costel Gheorghiu pentru o altă expoziție, și anume aceea care a avut loc în anul 2000, atunci când transportul electric pe șine și cu pantograf a împlinit 100 de ani. Atunci, cărțile poștale de care am menționat au fost expuse într-un cadru restrâns. Acum, prin amabilitatea domnului director al serviciului de exploatare din cadrul Transurb S.A., Constantin Graur, le-am scos de la Arhivă și le-am oferit publicului.




 
De asemenea, domnul Adrian Zăinescu, membru fondator al Asociației pentru Renașterea Galațiului ne-a oferit susținere. Dânsul și Sergiu Gabriel Onofrei au realizat Cartea de Oaspeți a acestei expoziții și ce vă pot spune este că vor mai fi și alte surprize deosebite care vor purta amprenta domnului Zăinescu.




 
Ziua de sâmbătă a fost una destul de liniștită în ceea ce privește vizitatorii noștri. Am avut onoarea, alături de Sergiu Gabriel Onofrei, să discut cu două persoane deosebite și preocupate de istoria orașului nostru: domnul Costel Gheorghiu și domnul Grusuzache Romică. Din discuția pe care am avut-o cu dumnealor (discuție care ne-a înfrumusețat ziua dar pe care a trebuit s-o întrerupem odată cu expirarea timpului alocat expoziției) am aflat multe lucruri interesante despre Galațiul de odinioară!

 
Duminică am avut parte de mai mulți vizitatori, în special persoane care au văzut mesajul postat pe lateralele lui 1534 și au urcat în salonul său pentru a viziona materialele postate și a afla mai multe informații… Alături de Sergiu, de Adrian Postolache și de Paul, sper să fi fost o gazdă bună și eficientă.










Un comentariu: