După cum
menționam într-un material anterior, noua organizare a transportului de
persoane la nivel local a cerut activarea unor tramvaie Tatra KT-4D.
Planul de
distribuție și organizare care ar fi trebuit să desemneze Transurb-ul operator
singular pe suprafața urbei noastre nu este deocamdată posibil. Principala
problemă se înregistrează la capitolul “autobuze” unde Primăria nu a acordat
banii necesari pentru promisiunile formulate înainte de alegerile din 2012. Se
împlinesc de acum trei ani și-n tot acest timp la Galați au venit 28 de
autobuze, toate S.H. (8 Den Oudsten Alliance și 20 Berkhof-uri SB250 ); dat
fiind rulajul parcului precum și vechimea sa, se continuă asigurarea
serviciilor de transport intern precum și Cursele Convenție cu un număr redus
de capacități.
Nu s-a
stabilit deocamdată nimic concret în privința activității pe care va trebui s-o
dezvolte operatorul de stat precum și cei privați. Un lucru este însă sigur:
Transurb-ul are prioritate și pentru asta trebuie să se afirme cu ceea ce are!
Astfel, profesioniștii domnilor ingineri Culiță Paraschiv și Dan Herepean continuă să facă minuni
prin priceperea și pasiunea lor! O mare parte dintre Tatrele KT-4D propuse
pentru revenire la locale au fost deja pregătite corespunzător și-și “fac
încălzirea” la traseul 1 (Liceul 9 – Comat). Urmează și celelalte!
Iată-l mai jos, pe 1346, surprins la datorie, duminică
dimineață. Curat,
sigur, eficient și confortabil!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu