luni, 20 aprilie 2015

Inapoi la datorie!

După cum menționam într-un material anterior, noua organizare a transportului de persoane la nivel local a cerut activarea unor tramvaie Tatra KT-4D.
Planul de distribuție și organizare care ar fi trebuit să desemneze Transurb-ul operator singular pe suprafața urbei noastre nu este deocamdată posibil. Principala problemă se înregistrează la capitolul “autobuze” unde Primăria nu a acordat banii necesari pentru promisiunile formulate înainte de alegerile din 2012. Se împlinesc de acum trei ani și-n tot acest timp la Galați au venit 28 de autobuze, toate S.H. (8 Den Oudsten Alliance și 20 Berkhof-uri SB250 ); dat fiind rulajul parcului precum și vechimea sa, se continuă asigurarea serviciilor de transport intern precum și Cursele Convenție cu un număr redus de capacități.
Nu s-a stabilit deocamdată nimic concret în privința activității pe care va trebui s-o dezvolte operatorul de stat precum și cei privați. Un lucru este însă sigur: Transurb-ul are prioritate și pentru asta trebuie să se afirme cu ceea ce are!
Astfel, profesioniștii domnilor ingineri Culiță Paraschiv și Dan Herepean continuă să facă minuni prin priceperea și pasiunea lor! O mare parte dintre Tatrele KT-4D propuse pentru revenire la locale au fost deja pregătite corespunzător și-și “fac încălzirea” la traseul 1 (Liceul 9 – Comat). Urmează și celelalte!
Iată-l mai jos, pe 1346, surprins la datorie, duminică dimineață. Curat, sigur, eficient și confortabil!
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu