Cred că îl
putem numi deja “legendarul
MKO”;
după aproape paisprezece ani de activitate, acesta continuă să-și mențină
atât condiția tehnică excepțională cât și aspectul îngrijit.
MKO a avut o viață plină de peripeții și
a deservit majoritatea traseelor locale. Cert este că, timp de aproape
paisprezece ani de care am amintit, a fost aproape zilnic în circuitul de
transport local precum și la curse speciale, curse de noapte și convenții.
Meritul revine atât unui titular amibițios, care-și respectă meseria și
continuă să-și prețuiască mașina de serviciu cât și mecanicilor de la Autobaza
1.
Astăzi,
această bijuterie – concepută și realizată în urma unei colaborări
turco-japoneze – continuă să ne impresioneze.
După o
perioadă în care Cobrele au dominat traseul 16, astăzi dimineață, pe această
legătură l-am avut titular pe MKO. El încă mai păstrează “hainuțele” pentru Auchan,
în care mulți au crezut că se va pensiona. Ei bine, iată că ambiția acestui
Prestij anunță noi surprize plăcute.
Respect
și mult succes în continuare!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu