Epoca
midibuzelor a început la Galați în anul 1998, odată cu achiziția primului lot
de Isuzu-uri (WZF
– WZR) care au debutat la traseul 102, în paralel cu troleibuzele
articulate (DAC 117E și 217E). În decurs de aproximativ un an, parcul
Transurb-ului avea 26 de Isuzu-uri cu care spera să combată fenomenul
maxi-taxi.
După cum am
mai spus, aceste midibuze și-au început cariera în condiții dificile, care
le-au exploatat peste limitele stabilite de producători: traseul 102 și mai
apoi 11b, urmate de 9b și 20b…
A fost o luptă
zilnică, dusă în condiții severe. Și orice luptă își are învinșii ei.
Primul Isuzu
care a căzut la datorie a fost EEM; i-a cedat motorul și a devenit donor pentru
colegii de lot.
Am căutat fotografii cu acest mijloc de transport… N-am
găsit nimic. Și asta până când o prietenă pasionată de mijloacele de transport
în comun gălățene – Harlau Roxana – a reușit să surprindă un scurt episod din viața acestuia, scurtă,
ambițioasă dar lipsită de noroc.
Probabil că
sunt singurele instantanee care să ne amintească de EEM; el rămâne unul dintre eroii
noștri locali! Iată-l surprins în fostul terminal din Gara C.F.R., la traseul
29…
3 fotografii menite sa ne starneasca amintiri placute sau mai putin placute! Felicitari autoarei pentru aceste cadre minunate dar si acestui blog pentru impartasirea lor cu toata lumea!
RăspundețiȘtergere