Invitatul şedinţei foto de astăzi face parte din
generaţia de olandeze cu “tricouri alb-albastre” care a lucrat
pentru GVB:
fostul 265
botezat EKK
pe tărâmurile transportului nostru local. La scurt timp după… “mutaţie”, EKK
a primit “costumul Romero” pentru
promovare publicitară.
Avem un mijloc de transport sănătos din punct de
vedere tehnic şi totodată ponderat atunci când vine vorba de viteză. E bine aşa
fiindcă graba poate genera greşeli greu sau imposibil de reparat şi poate din
acest motiv, EKK nu are cicatrici, continuând să se arate tânăr.
În salon se face curat aproape după fiecare cursă însă
unii călători au început deja să-şi arate primitivismul, prostia, precum şi
lipsa de educaţie: de-ar fi fost altfel, n-ar fi fost banchete tăiate şi
panouri mâzgâlite cu markere. Fiecare pădure îşi are şi uscăciunile ei…
De asemenea, sistemul de încălzire funcţionează pe
ambele ramuri, iluminatul este activ integral iar ciocănelele pentru spargerea
geamurilor în caz de urgenţă majoră sunt încă… în locaşurile stabilite de
producători.
Cabina îşi păstrează simplitatea. Un bord curat,
indicatori funcţionali, o învelitoare pentru scaunul de lucru şi un C.D.
potrivit e de ajuns pentru a marca încă o zi de muncă cu EKK.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu