luni, 2 decembrie 2019

Cu rele si cu bune

Din cele sase trasee deservite de midibuze, cinci au fost deservite de autobuze iar cel de-al saselea, proaspat inaugurat. 

Dupa doua zile de transport public local - judecand dupa parerile calatorilor - ajungem la trista concluzie ca, in unele privinte, mentalitatea edililor nu s-a schimbat de la cea din vremurile de mult apuse, cand se calatorea la ingramadeala si chiar pe scarile usilor de acces ale mijloacelor de transport persoane. Astfel, midibuzele care au deservit traseele 13 si 25 s-au dovedit a fi neincapatoare la anumite curse. 

Pe de alta parte, exista si multumiri in ceea ce priveste repartitia midibuzelor Karsan la traseele 15, 16 si 37. 

Logica prevede ca repartitia midibuzelor pe trasee sa fie efectuata functie de o analiza amanuntita a programului de transport prin verificarea fluxului de calatori la orele de trafic intens. Sunt convins ca aceasta analiza a fost tratata cu superficialitate de reprezentantii Primariei si ai Transurb-ului in ceea ce priveste traseele 13 si 25. 

La traseul 13, cel putin, au fost multe discutii mai ales dupa desfiintarea rutelor de tramvai catre Bazinul Nou. Amintesc faptul ca acest traseu a fost deservit de doua midibuze Cobra, apoi de doua autobuze de mare capacitate (MAZ 203, DAF SB 250 si DAF SB 200) dupa care, anomalia Hotararilor de Consiliu Local a facut ca in anul 2018 sa se circule cu doua autobuze in timpul programului estival si doar unul in timpul programului normal (de iarna) (!!!) Acum sunt doua midibuze Karsan. Suma capacitatilor lor de transport este mai mica decat cea a unui singur autobuz... Concluziile le trageti dumneavoastra.

In privinta traseului 25... Erau ore cand o Cobra abia isi dovedea eficienta. Acum, doua Karsane sunt insuficiente la acele ore.

Mai astept/asteptam reglaje la cele doua trasee. Avem, pe parcursul programului de transport public local galatean, 12 midibuze active din 20 disponibile. Ce spuneti, n-ar trebui cateva calcule la grafice si putina suplimentare acolo unde este necesar?


Un comentariu:

  1. Eu zic ca dacă tot mai rămân 8 midibuze în garaj sa mai adauge pe traseele 25 și 13 încă 2 midibuze dacă tot este aglomerat ca doar nu le doare buzunaru pentru încă câteva kilograme de benzina

    RăspundețiȘtergere