miercuri, 19 februarie 2020

In primul an, la un nou loc de munca

Cele doua loturi de autobuze DAB Silkeborg achizitionate de Transurb Galati la sfarsitul anului 2007 respectiv inceputul anului 2008 au jucat un rol important in salvarea transportului public local din acele vremuri. 

Decizii tampite si lipsite de logica aveau sa suspende activitatea autobuzelor si troleibuzelor articulate cu toate ca acestea erau eficiente cel putin la orele de varf si trecusera - majoritatea - prin R.K,-uri in urma carora aratau si se comportau de parca ar fi fost (aproape) noi.

Din anul 1997 si pana la sfarsitul anului 2007, Transurb NU A MAI ACHIZITIONAT NICI UN AUTOBUZ DE MARE CAPACITATE, FIE EL SCURT SAU ARTICULAT. Tot greul generat de fluxul mare de calatori din regimul de transport public local avea sa cada pe batranele ROCAR-uri 112, U 312 B precum si pe cele 2 de Simon, sustinute - pe cat posibil - de midibuzele de capacitate redusa (Isuzu si Prestij) respectiv medie (Cobra). 

In presa se zvonea ca se cauta inlaturarea Transurb-ului in favoarea transportului privat insa Transurb-ul a reusit sa gaseasca o cale de iesire temporara din situatia de criza si implicit sa infirme acele zvonuri prin achizitia DAB-urilor daneze.

Mai jos, doua fotografii din 2008,  preluate de la: http://busfoto.nl/foto/

1. FPZ in Centru, la intersectia strazilor Balcescu cu Brailei. De mentionat ca FPZ si DWP au fost DAB-urile care au avut afisajele de trasee active pana in ziua casarii si le-au utilizat corespunzator pana atunci;


2. DWR - unul printre primele DAB-uri casate, surprins pe strada Brailei, intre statiile "Mazepa I" si "Potcoava de Aur". 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu