joi, 5 ianuarie 2012

Început de ianuarie la Autobaza 1

Iată c-a sosit momentul să ne despărţim de-un alt midibuz Isuzu, component al primului lot care a apărut pe străzile Galaţiului, în 1998: este vorba de WZL. Maşina avea mai bine de 13 ani de activitate; a fost folosită în condiţii grele de transport cărora le-a făcut faţă cu brio iar mecanicii au salvat-o de câteva ori de la pensionare... Sfârşitul lui 2011 i-a adus pacea specifică încheierii unei cariere în care a avut onoarea să ruleze atât alături de produsele autohtone cât şi de cele din import, noi sau S.H. Aşadar, WZL este una dintre acele „gâgâlici” care a prins... „marea tranziţie” şi de care ne vom aminti mereu.

Alături de acest midibuz, în ţarcul de casare a apărut şi YRE-ul care a fost descompletat treptat, într-unul din atelierele autobazei, pentru a menţine în viaţă ceilalţi colegi. Din YRE n-au mai rămas multe echipamente... Majoritatea au fost deja întrebuinţate. Ceea ce a ajuns în parcul rece este doar o carcasă lipsită de... „suflet” care încă îndrăzneşte să ne vorbească de-un trecut agitat, mult prea agitat pentru viaţa şi capacităţile unui midibuz de capacitate mică.

Pe FRE nu l-am văzut de multă vreme. Mi s-a spus că nu e casat şi că, teoretic vorbind, ar mai avea o şansă să vadă localele. Asta se întâmpla cu puţin timp înainte ca DWK şi mai apoi FPY să cedeze în regimul urban. Amândouă cu motoarele...


Începutul lui ianuarie este incert: ce va fi, cine va primi o nouă şansă? Dacă FRE continuă să se ferească de privirile curioşilor, DWK şi FPY au fost trase pe aceeaşi pistă, în aceeaşi zonă în care... DWH a prins viaţă iar FPX a murit. Mistere, mistere. Informaţiile primite se bat cap în cap, semn că nu s-a luat încă nici o decizie în privinţa celor trei DAB-uri. Voi reveni cu mai multe detalii concrete în cursul lunilor următoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu