Susţineam, în postările anterioare, că există câteva Den Oudsten Bussen (DAF-uri) care sunt răsfăţate de şoferii ce-şi execută meseria la bordurile lor... Noi, din punctul de vedere al călătorilor/pasionaţilor, vedem, cel mai limpede, măsurile estetice; ei bine, pe lângă acestea există şi colaborarea cu R.T.-ul precum şi interesul personal, plătit cu pasiune şi răbdare de conducătorii care-şi respectă meseria şi doresc să se impună în faţa călătorilor prin... modul lor onest de a fi.
De câteva săptămâni, LTN-ul a adoptat... „stilul posterior” promovat de colegul LSN; aşa, ca-ntre „N”-uri. Ambele au cornierele posterioare vopsite în negru fapt ce, în opinia mea, adaugă un plus la aspectul lor. Ar fi o nouă asemănare... după interesul pe care titularii acestor mijloace de transport şi-l dau atât pentru partea tehnică cât şi pentru întreţinerea interioară.
Respect faţă de călători, curăţenie, odorizante... „N”-urile ca-ntre „N”-uri; cinste transportului local urban, cinste meseriei de şofer prestate din proprie pasiune.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu