joi, 3 mai 2012

Marea „spargere”

Despre traseul 15 putem spune c-a avut o evoluţie... circulară. Înfiinţat pe la sfârşitul anilor 90, odată cu achiziţia loturilor de Isuzu-uri, a deservit pentru aproape un deceniu ruta dintre Piaţa Centrală şi Intfor. Prin 2008, traseul de tramvai 35 a fost desfiinţat odată cu lucrările de modernizare de pe bulevardul Traian iar itinerariul a fost asigurat de autobuze. Asta, până când s-a decis, pe la începutul acestui deceniu, realizarea unui traseu mai lung, care să înglobeze atât ruta lui 15 cât şi pe cea a lui 35. Noul traseu s-a numit... 15 (varianta extinsă, cum obişinuiau să spună unii precupeţi din zona Pieţei Centrale) şi dacă n-ar fi fost doleanţele cetăţenilor din valea oraşului precum şi a celor de la Spitalul C.F.R., autobuzele Transurb-ului ar fi continuat s-alerge pentru ani buni între Piaţa Centrală, Intfor şi Metro...
La cerinţele localnicilor, regia noastră de transport local a intervenit din nou cu promptitudine şi a optat pentru „spargerea” lui 15 în două rute, mai precis s-au activat două forme vechi la care s-au operat însă şi ceva modificări:
-15 rulează acum între Piaţa Centrală şi Intfor dar se abate, la tur, şi pe la Spitalul C.F.R. (rulează pe Ana Ipătescu şi Dogăriei);
-35 asigură legătura între Piaţa Centrală şi Metro.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu