joi, 7 iunie 2012

Surprize, surprize la depoul din Barieră!

Ochiul atent al lui Terry Lawson a remarcat în cursul zilelor trecute ZGT-ul donor (ex- HTM 849) tras la... iarbă verde, alături de Timiş-ul 2 cu numărul de parc 57. Astăzi am mers să văd şi eu minunea şi să surprind în fotografii ultimele momente din viaţa acestui tramvai.
Din 849 n-a mai rămas decât carcasa şi boghiurile; mai mult ca sigur că-n următoarele săptămâni va fi casat.
Plimbându-mă în jurul depoului am avut parte de o surpriză colosală: într-una din hale, prin uşa lăsată deschisă, am remarcat fosta Tatra cu numărul de parc 7 (0075 conform numerotării din 2007 şi 1317 conform numerotării din 2008)! Ca şi tramvaiul Timiş existent în curte, fostul 7 a renunţat la numerele de parc şi sper că, dacă se vor primi fondurile necesare acesta va fi refăcut şi eventual păstrat pentru ocazii speciale, alături de colegul său de origine timişoreană.
În prezent (fostele) 7 şi 57 (precum şi tramvaiul copiilor, T3-ul cu fostul număr de parc 31) sunt cele mai vechi tramvaie din patrimoniul Transurb-ului. Acestea au peste treizeci de ani de activitate şi ar fi demne să se bucure de-un loc într-un posibil muzeu dedicat transportului local din Galaţi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu