Prezentari mijloace de transport si diverse filmari efectuate din cabinele acestora

Loading...

luni, 17 noiembrie 2014

YMR (ex Novio – 1721): primul Berkhof invitat la ședința foto

Prima călătorie pe care am efectuat-o la bordul unui Berkhof a fost în cursul acestei după-amieze. Mașina aleasă a fost YMR (ex Novio – 1721), cea care mi-a dat de înțeles – prin comportamentul său excepțional – că va marca o prezență lungă și plăcută în regimul nostru de transport local.
Mă bucur să constat că aceste mijloace de transport au primit titulari responsabili și politicoși, care știu cum să le scoată în evidență potențialul și totodată să conducă pasagerii spre destinațiile dorite într-un mod sigur, eficient. 1721 ne-a demonstrat deja…
La comportamentul tehnic excepțional se adaugă aspectul exterior îngrijit, lipsit de cicatrici, cu sistemele de iluminare pozițional, orientativ și agabaritic active integral. Invitatul nostru și-a păstrat schema de culoare stabilită de Novio, precum și fostul număr de parc, pentru a fi mai ușor identificat de pasionații mijloacelor de transport care ne vor vizita urbea.







 
Salonul se prezintă, din punctul meu de vedere, pe cât de simplu pe-atât de elegant. Podeaua de tip L.F., izolația excelentă, băncile îmburetate, sistemul de încălzire și cel de A.C., trapele de aerisire, difuzoarele conectate la radio-ul/casetofonul din cabină și lămpile puternice, active pe două ramuri vorbesc despre un mijloc de transport pe care n-ai cum să nu-l apreciezi! E stil și lux!
Remarc, din nou, acea finețe și răbdare acordată finisajelor; bare de susținere proiectate corespunzător, mânere și curele… Cei de la MAZ probabil că s-au inspirat după acest model atunci când au conceput modelele 103 și 203; dacă e adevărat, n-au reușit să se ridice nici măcar la jumătate din modul de organizare și asamblare interioară a Berkhof-urilor.
















 
Cabina seamănă cu cea a Den-urilor B96 la care s-au adăugat însă elemente de siguranță precum bara de susținere din bord. Prima ușă are sistem propriu de dezaburire iar locașul șoferului este parțial delimitat de salon.









 
În comparație cu un Den Oudsten, Berkhof-ul vine cu un plus de eleganță pe care sper ca pasagerii noștri să-l aprecieze și să-l respecte. Așa cum au rezistat, curate și îngrijite în Eindhoven și Nijmegen, sper să reziste și-n Galați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu