luni, 25 mai 2015

Cu ochii pe… hârtii!

Un mijloc de transport trebuie să-și prezinte ruta în trei locații: partea frontală, cea lateral–dreapta precum și cea posterioară.
Majoritatea călătorilor observă prima oară afișajul din partea frontală. Cei neatenți dar prezenți în stație îl văd pe cel din lateral iar cei grăbiți sau întârziați se orientează după cel posterior. 
Evoluția mijloacelor de transport a marcat și schimbarea modului de prezentare a rutei deservite: astfel, de la hârtii și placaje din lemn sau carton s-a trecut la display-ul digital, clar și luminos. E drept că, față de metoda clasică, cea electronică este mai costisitoare prin modul de întreținere/reparare.
În prezent, majoritatea flotei de motorizate a Transurb-ului este formată din autobuze cu afișaje digitale. O parte dintre aceste display-uri s-au defectat iar altele n-au funcționat niciodată. Mă așteptam ca Primăria să se ocupe de această problemă. Un contract cu o firmă specializată în acest domeniu ar fi fost o soluție elegantă. Și… din nou ajungem la acele fonduri și promisiuni de noapte pentru cei creduli.
Pe teren, lucrurile urmează un curs relativ firesc: nu vezi traseul, pierzi autobuzul, dai telefon la sediu pentru reclamație… Și cum Primăria nu-și pleacă urechea la astfel de probleme semnalate de cei pe care ar trebui să-i mulțumească, a rămas ca Transurb-ul, prin propriile-i puteri, să găsească o rezolvare.
De săptămâna trecută, mijloacele de transport care au ecranele digitale defecte au primit foi laminate cu numerele de trasee pe care le deservesc.
Transurb-ul asteapta in continuare ca Primaria sa-si intoarca privirea si-n directia sa, pentru sustinere si implicare!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu