Un mijloc de
transport trebuie să-și prezinte ruta în trei locații: partea frontală, cea
lateral–dreapta precum și cea posterioară.
Majoritatea
călătorilor observă prima oară afișajul din partea frontală. Cei neatenți dar prezenți
în stație îl văd pe cel din lateral iar cei grăbiți sau întârziați se
orientează după cel posterior.
Evoluția
mijloacelor de transport a marcat și schimbarea modului de prezentare a rutei
deservite: astfel, de la hârtii și placaje din lemn sau carton s-a trecut la
display-ul digital, clar și luminos. E drept că, față de metoda clasică, cea
electronică este mai costisitoare prin modul de întreținere/reparare.
În prezent,
majoritatea flotei de motorizate a Transurb-ului este formată din autobuze cu
afișaje digitale. O parte dintre aceste display-uri s-au defectat iar altele
n-au funcționat niciodată. Mă așteptam ca Primăria să se ocupe de această
problemă. Un contract cu o firmă specializată în acest domeniu ar fi fost o
soluție elegantă. Și… din nou ajungem la acele fonduri și promisiuni de noapte
pentru cei creduli.
Pe teren, lucrurile urmează un curs
relativ firesc: nu vezi traseul, pierzi autobuzul, dai telefon la sediu pentru
reclamație… Și cum Primăria nu-și pleacă urechea la astfel de probleme
semnalate de cei pe care ar trebui să-i mulțumească, a rămas ca Transurb-ul,
prin propriile-i puteri, să găsească o rezolvare.
De săptămâna
trecută, mijloacele de transport care au ecranele digitale defecte au primit
foi laminate cu numerele de trasee pe care le deservesc.
Transurb-ul asteapta in continuare ca Primaria sa-si intoarca privirea si-n directia sa, pentru sustinere si implicare!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu