În cursul
acestei săptămâni, de luni și până vineri, regia noastră de transport local a
fost titulară pe trasee, așa cum ar și trebui să fie în orice oraș civilizat.
Deși “UITAT”
de Primărie și de ședințele bizare de la nivelul Consiliului Local, Transurb-ul
a demonstrat că POATE
să deservească orașul cu o mână de oameni pricepuți și un grup de autobuze
“obosite”. S-a lucrat încontinuu pentru a se demonsta acest aspect! Joi
după-amiază, în curtea Autobazei 1, la orele de vârf, erau doar opt (!) autobuze! Restul
parcului activ era ieșit în circuitul de transport gălățean.
Au fost zile de sacrificiu, zile în care șoferii și
vatmanii Transurb-ului au renunțat la “libere” și au dovedit faptul că URBEA
NOASTRĂ SE DESCURCĂ ȘI FĂRĂ SERVICIILE PRIVATE. Orele de
vârf au fost cele mai grele… A fost îngrămădeală chiar dacă în stații au ajuns
– în același timp – două autobuze la traseul 102 și unul la 105, situație
valabilă și pentru tandem-urile de la liniile 11 și 22 iar S.N.G.-ul și strada
Oltului nu au fost deservite corespunzător însă, s-a făcut tot ce a fost
omenește posibil în absența faptelor actualului primar, care promitea Transurb-ului
o flotă de mijloace de transport moderne!
Dacă angajații Primăriei și ai Consiliului Local au
cunoștiințe de matematică și economie primară, cu siguranță că ar remarca
faptul că încasările realizate de regia de transport local în aceste zile de
grevă sunt DE
APROAPE PATRU ORI mai mari decât cele obținute într-o zi în care aceasta a rulat în
paralel cu operatorii privați.
Am urmărit,
în aceste patru zile, comentariile postate de gălățeni la articolele apărute în
presa locală; fiecare are partea sa de dreptate. Însă dacă aleșii noștri ne-ar
fi reprezentat interesele așa cum ne-au promis la ultimul mandat și cum – de altfel
– ne tot promit de mai bine de douăzeci și cinci de ani, nu s-ar fi ajuns aici.
Exact, n-am mai fi discutat de microbuze și autobuze, n-am mai fi discutat de
îngrămădeală și mirosuri neplăcute, de bilete sau bonuri pe care ar fi trebuit
să le primim înainte de a ne urca în mijlocul de transport. Nu! Am fi discutat
despre o flotă de mașini gestionată și întreținută corespunzător, care să ne
ajute să ajungem la destinație în siguranță și într-un timp cât mai scurt
posibil.
Din păcate…
am fost păcăliți din nou! Fiindcă nu ne învățăm minte și nu ripostăm așa cum ar
trebui. În mandatul actualului primar, după cum am mai afirmat intr-un material
anterior – au venit
doar douăzeci și opt de S.H.-uri.
Am mai spus
și repet din nou… Șoferii microbuzelor private fac haos în trafic fiindcă așa
le cer patronii, “feriți” de legile bolnăvicioase precum și de… “scăpările”
acestora. Și ei trebuie să plătească datoriile către stat, și ei trebuie să-și
întrețină familiile și să se bucure de viață. Chiar nu
există o minte luminată în tot cârdul de gâscani ce ne conduce urbea și care să
găsească o soluție optimă pentru a desființa transportul privat fără a afecta
soarta șoferilor săi??!! Cineva care să gâdească și să investească în
dezvoltarea Transurb-ului, unde să-și găsească loc de muncă și cei care până
acum s-au chinuit la volanul microbuzelor?!
De astăzi,
microbuzele private au revenit la trasee… Și a fost din nou brambureală pe
Domnească, Brăilei, Siderurgiștilor sau 1 Decembrie 1918! Au fost întreceri și
staționări, dispute și comentarii care n-ar fi trebuit să existe.
Primarul ne-a
dovedit, încă odată, că nu este capabil să ne promoveze urbea; atâtea
promisiuni la început de mandat…! Ca cetățean contribuabil, îmi permit să vă întreb,
domnule primar… CE AȚI REALIZAT PANĂ ACUM PENTRU GALAȚI?!
Degeaba ați vizitat Vestul dacă nu știți cum să
promovați Estul, domnule primar. Serviciu pe termen nedeterminat pentru
microbuzele private și zero susținere pentru Transurb?! Asta înseamnă eficiența
echipei dumneavoastră?!
Poate o scrisoare către D.N.A. va avea mai mult
succes decât ceea ce ne-ați oferit până acum, în aproape patru ani de conducere…
Un articol foarte la obiect. Felicitari! Succes in continuare!
RăspundețiȘtergereVa multumesc!
RăspundețiȘtergere