… Hermes – den Haag – Transurb,
acesta este palmaresul
deținut de Berkhof-ul pe care, de aproximativ o lună, îl cunoaștem ca fiind DDH. Numărul
de parc pe care ar fi trebuir sa-l poarte la Novio (ex-1731) precum și cel primit la den Haag (ex-402)
încă mai sunt vizibile pentru pasionați și cunoscători.
Invitatul
nostru continuă să se păstreze într-o condiție tehnică excepțională, ca de
altfel și ceilalți colegi care au fost trimiși din Nijmegen la Haga pentru a
ajuta transportul local de acolo pe timp de iarnă. Acesta înregistrează o prezență
aproape zilnică la trasee, pe ambele ture și se bucură de doi titulari amabili,
responsabili, conștiincioși.
Salonul își
păstrează aspectul îngrijit; majoritatea elementelor și echipamentelor din
dotare se află în pozițiile stabilite de proiectanți – mai mult, au apărut unele
îmbunătățiri precum geamurile cu deschidere laterală și diverse accesorii în
cabina șoferului, menite să îi ușureze serviciul… E din respect, din pasiune.
DDH nu riscă în trafic – el preferă o
deplasare sigură, lipsită de riscuri inutile. Relația dintre conducători și mijlocul de
transport este perfectă!
Se anunță încă
un episod cu happy-end dintr-un serial în care mașini precum YWD, ZPA, YUE, MKA, MKG,
BZF, TZG, YRD, FPV sau FRC au făcut istorie.
Iată-l pe DDH… și
o nouă promisiune!
-exteriorul:
-salonul:
-cabina:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu