Faptul că
lucrările de modernizare pe strada Traian avansează într-un ritm alert e un
aspect pozitiv. Din păcate, acestea respectă o structură învechită…
Adică, vom
avea ceea ce am avut, însă fără nici o șansă logică de schimbare.
Cel mai bine
ar fi fost o deviere a liniei de tramvai pe lângă parcarea subterană și Halele
Noi, cu un terminal dotat corespunzător, înainte de bucla de întoarcere. Însă,
în prezent, o astfel de modificare ar însemna cheltuieli substanțiale,
“ocrotite” de birocrație…
În Epoca de
Aur, această problemă ar fi fost una minoră; în… Epoca de Azi, datorită incompetenților
aflați în posturi pe care nu le înțeleg responsabilitatea, logica și
semnificația, nu suntem capabili să trasăm o minimă modificare.
Un tramvai KT-4D
sau un ZGT are patru uși de acces, o articulație și o oglindă exterioară dreapta
care să informeze vatmanul de momentul când poate pleca în cursă atunci când
toți călătorii se află în salon. În bucla din Piața Centrală, vatmanul vede
doar două uși… Și așa va fi și după modernizare!
Schimbăm și totuși… nu schimbăm nimic.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu