miercuri, 29 ianuarie 2020

Masini noi, modalitati de monitorizare primitive

Conservatorismul anilor apusi combinat cu cerintele unui prezent ce se doreste a fi evoluat nu compune nimic eficient in transportul public local din Galati. 

Avem autobuze noi care nu pot fi inregistrate prin sistemul de monitorizare G.P.S. pentru simplul motiv ca nu s-a platit pentru acest serviciu. Din cate aflu, problema se paseaza intre Primarie si Transurb, pe un teren pe care ambii combatanti paseaza problema in terenul advers. Asa a fost si cu prelungirea retelei de troleibuz de la Parc C.F.R. in Bariera Traian, un efort colosal discutat in cateva sedinte ce au dovedit a fi un pas subred intr-o propunere marunta.

Aflam ca in prezent, midibuzele Karsan si autobuzele BMC Procity nu sunt racordate la nici un sistem de monitorizare care sa faciliteze activitatea personalului de la F.A.Z. Daca la autobuzele MAZ 203, Berkhof SB 250, Wright SB 200 sau Den Oudsten B 96, exista serviciu de monitorizare, la Karsane si BMC-uri, personalul se urca in cabina fiecarei masini pentru a inregistra datele corespunzatoare, raportate la fisele de traseu si cerintele aferente in aceste fise. 

Adica "din bine in mai bine". Numerele de parc lipsesc, serviciul de monitorizare corespunzator lipseste, graficele din statii lipsesc dar "marii eroi principali de la Transurb si din Primarie asteapta implementarea minunii E-Ticketing". Care o veni, candva... La ce pregatire promovati, vai de steaua transportului public local de persoane! 



Un comentariu:

  1. Da, într-adevăr dezastru total. Iar Bmc-urile lasă de dorit. Un fel de "MAZ" mai nou. Deja am văzut ca plsticurile încep sa cada...!

    RăspundețiȘtergere