miercuri, 1 ianuarie 2020

La Multi Ani, 2020!

Am ales o fotografie veche pentru o urare noua, o fotografie cu unul dintre veteranii parcului auto care a transportat calatorii urbei pentru mai bine de 9 ani, un reprezentant al lotului de 30 de Den Oudsten Bussen B96 care a fost achizitionat in anul 2010. Ulterior, a mai fost achizitionat un lot format din 8 membri. 

Den Oudsten-urile au debutat impecabil la trasee, pregatite corespunzator si foarte fiabile. Se spune ca odata cu achizitia BMC-urilor Procity 12, Den-urile vor dispare treptat de pe trasee. Astazi au avut insa reprezentanti atat la trasee cat si la cursele conventie. 

De dragul vremurilor frumoase, de odinioara, de dragul amintirilor pe care le-am strans alaturi de colegi si totodata prieteni de suflet, oameni de calitate, profesionisti imposibil de uitat, de dragul acelor momente superbe pe care actuala conducere - din punctul meu de vedere - le-a amestecat si le amesteca in noroi de aproape doi ani, urarile mele vin de acolo de unde a apus bucuria, cu speranta ca aceasta sa se reaprinda peste curtea autobazei 1. 

Asadar, dragi prieteni. fosti colegi si pasionati: nu v-am uitat si nu am sa va uit niciodata. Va doresc tot binele din lume, alaturi de familii, alaturi de cei dragi, multa sanatate si rabdare la locul de munca, va doresc speranta si ambitie in zilele mai dificile si un zambet frumos in zilele linistite. Si daca e sa mai doresc ceva, de data asta pentru mine, e sa ne gasim sanatosi la o bere sau la bordul masinilor de serviciu si sa povestim de-ale noastre asa cum obisinuiam in vremurile frumoase. 
La Multi Ani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu