vineri, 30 martie 2012

Statistica parcului de tramvaie al Transurb-ului

Este doar o chestiune de timp până ce un nou lot de tramvaie ZGT va ajunge la Galaţi. Se estimează că noile achiziţii vor lua contact cu urbea noastră în cursul lunii viitoare.
În prezent, parcul de tramvaie este format din Tatre T4D, Tatre KT-4D, Duewag-uri de tip L şi Duewag-uri ZGT 6.
Din păcate, în urmă cu aproximativ doi ani ne-am luat „la revedere” de la Timişul „stropitoare” 1301 (ex-0131, ex 53 – conform „episoadelor” de înmatriculare dictate de legislaţie). A mai rămas, pentru un posibil muzeu, Timişul 57 (fabricat în 1980), singurel pe liniile depoului din Bariera Traian...  Aşadar, acesta este singurul mijloc de transport electric capabil să ne mai vorbească despre epoca tramvaielor de producţie autohtonă care, între noi fie vorba, deşi n-a fost prea reuşită, ne aduce mereu amintiri...
Dar să revin la subiectul acestui topic: deşi tramvaiele pe care le deţine societatea noastră de transport local sunt bătrâioare, condiţia lor tehnică precum şi modul în care se prezintă saloanele acestora pentru transportul călătorilor arată, cu ajutorul personalului depoului, într-o stare bună, chiar excepţională. 
Noul lot de tramvaie va pensiona o parte dintre veteranii care ne servesc de mai bine de-un deceniu... Până atunci, să aruncăm din nou un ochi asupra prezentului:



Obs: Duewag-ul 84 şi remorca 328 nu mai există de multă vreme; le-am luat în evidenţă fiindcă au făcut parte din lotul menţionat şi au circulat, pentru o scurtă perioadă de timp, în oraşul nostru. Ambele au fost donoare pentru întreţinerea celorlalte perechi din lot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu