miercuri, 19 decembrie 2012

Ultimele zile ale lui 1340

Debutul fostului berlinez 9035 în circuitul nostru de transport a avut loc în anul 1998. De atunci şi până în 2009 a fost unul dintre cele mai active tramvaie, iniţial cunoscut sub numărul 55, pe urmă adoptând identitatea 0112 şi într-un târziu, la doar câteva luni înainte de ultima sa cursă, 1340. Din 2009 şi până în toamna acestui an, acest tramvai s-a aflat în conservare.
Achiziţionarea Duewag-urilor ZGT din Rotterdam a dictat pensionarea câtorva Tatre KT-4D. Primul pe care ni-l vom aminti din fotografii este 1340. Iar următorul, 1332 (ex-54, ex-0104).
Semnul particular al lui 1340 a fost acea reclamă pe fond „verde ecologic”, la Mobler-Hubler, reclamă pe care a păstrat-o până la casare (reclamele româneşti nu i-au afectat calitatea şi implicit, strălucirea).  
Ofer, în cele ce urmează, o succintă prezentare foto a evoluţiei Tatrei 1340 pe meleagurile gălăţene:
-11.09.2005părăsind depoul din Bariera Traian: foto Sergiu Gabriel Onofrei;

-08.07.2007activând pe un traseu care astăzi nu se mai află în posesia transportului electric: foto Ştefan Puşcaşu (http://tramclub.org);

-16.05.2008pe strada Frunzei, la traseul 7: foto Terry Lawson;

-22.09.2009în conservare, în depoul de pe Magistrala C.S.G.: foto din colecţia personală;

-07.12.2012ultimele amintiri: foto din colecţia personală.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu