duminică, 20 octombrie 2013

1276, din nou în depoul de pe Magistrală

Vă mai aduceți aminte de primele zile în care “electriceleDuewag L, achiziționate S.H. din Frankfurt pe Main, au ieșit cu remorcile lor în circuitul local gălățean? A trecut peste un deceniu de atunci…
Eu le-am îndrăgit mereu fiindcă, deși bunici, au oferit – cu susținerea personalului din cele două depouri de tramvaie - confort și siguranță călătorilor. De asemenea, m-aș bucura dacă măcar un vagon Duewag L și o remorcă din generația sa ar fi păstrate într-una din hale pentru turiștii pasionați, care ne “calcă” urbea precum și pentru unele sărbători (ca de exemplu, “Ziua Copilului” sau “Crăciunul”).
Îmi amintesc și acum de garnitura 85 – 325; ea a rezistat până spre sfârșitul deceniului trecut, când, conform ultimei înmatriculări, a fost cunoscută drept 1269 – 1276.
Duewag-ul 1269 este funcțional și acum, ce-i drept, în postura de vagon de lucru… Remorca sa a fost ținută în conservare într-una din halele depoului din Bariera Traian, alături de colegele sale precum și de “suratele” bondarilor din Dresda… Iată că săptămâna trecută, ea a revenit în depoul de pe Magistrală. Se spune că 1269 a readus-o aici, însă nu pentru a-l ajuta în privința călătorilor. Se mai spune că în cursul săptămânii trecute, 1269 și 1276 au lucrat pentru ultima oară împreună… Și a fost doar o simplă deplasare, așa, ca un scurt remember… 


 









 

Un comentariu:

  1. Ce dragi imi erau si tramvaiele acestea...Acesta cu reclama Sixtuwohl si cel cu Tengelman imi placeau la nebunie.Pacat de ele...

    RăspundețiȘtergere